KALİTE
KALİTE

Sunduğu hizmetin her ayrıntısında kalite standartlarını yükseltmeyi hedefleyen şirketimiz için kalite, müşterilerimizin beklentilerinin ötesine geçmek, tüm iş süreçlerinde mümkün olduğunca sıfır hataya yaklaşmaktır. Müşterilerimizin beklentilerini biliyoruz ve kalite standartlarımızı artırma yolunda çalışarak bu beklentilerin karşılanmasını güvence altına alıyoruz. Deneyimli kadromuz ve uzman iş ortaklarımız ile birlikte sunduğumuz hizmetlerin kalitesini mümkün olan en yüksek seviyeye çıkarmak için çalışıyoruz.

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi’nin iş süreçlerimize yaptığı pozitif katkının, maliyetlerimizi kontrol altına alma yoluyla müşterilerimize en yüksek kaliteyi en uygun fiyatla sunmamıza yardımcı olduğuna inanıyoruz. EN 15038:2006 Çeviri Hizmetleri Standardı ile sunduğumuz hizmetin her detayında mükemmelliğe yaklaşmayı hedefliyoruz. Türkiye'de sayılı firmanın sahip olduğu bu standardın gereklerini, müşterilerimize yüksek kaliteli hizmet sunmak için titizlikle uyguluyoruz.

BCS Dil Hizmetlerinin kalite politikasının temelini oluşturan yönetsel değerler; en yüksek kaliteyi en uygun fiyata sunmak ve bunu sağlamak için sürekli bir iyileştirme stratejisi uygulamak, kişisel ve profesyonel gelişim için fırsatlar sunmaktır. Bu amaçla tüm çalışanlarımızı ve tedarikçilerimizi, yaptıkları işin kalitesine özen göstermeye ve kaliteyi artıracak çalışmalara katılmaya teşvik ediyoruz.